کتاب خاطرات یک دیوانه
نوشته شده توسط : زپو

 کتاب خاطرات یک دیوانه


مجموعه پیش روی شما اولین مطلبی بود که من در طول سالهای 80 تا 83 برای دل خودم نوشتم نه برای چاپ و یا ارائه به جایی.در ان زمان هیچوقت فکرش را هم نمیکردم که روزی مرا به عنوان یک طنزنویس بشناسند زیرا من فقط به طنز علاقه داشتم و مطلب خاصی جهت چاپ در نشریه ای ننوشته بودم .به همین دلیل مطالب این مجموعه با تمام کاستی های بی شمارش به عنوان اولین مطالب من در زمینه طنز برای بعضی دوستان جالب توجه خواهد بود...

خرید و دانلود  کتاب خاطرات یک دیوانه






:: برچسب‌ها: کتاب , دانلود , خاطرات , یک , دیوانه ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: